Ze względu na czasowe wstrzymanie produkcji w fabrykach GAF w kwietniu spowodowane COVID-19 czas oczekiwania na materiał jest dłuższy nawet dla kolorów standardowych.
Prosimy wziąć to pod uwagę planując swoje zakupy.
Poniżej objaśnimy zasady kupowania w naszym sklepie.
Aby zrobić zakupy w naszym sklepie nie musisz się rejestrować. Niezbędne dane uzupełnisz podczas etapu finalizacji zamówienia.
Jeśli jesteś na podstronie produktu, który chcesz kupić kliknij przycisk „Dodaj do koszyka". W prawym górnym rogu strony obok symbolu koszyka pojawi się informacja na temat ilości produktów a
po najechaniu kursorem pojawi się informacja na temat ich wartości.
Po przejściu na stronę "Koszyk" możesz zwiększyć/zmniejszyć liczbę sztuk wybranego towaru bądź usunąć go z listy zakupów. Po wpisaniu nowej ilości po kilku sekundach system automatycznie
zaktualizuję wartość zamówienia.
Jeśli chcesz wrócić do dalszych zakupów wróć do stron z produktami i dodawaj do "Koszyka" dalsze towary, których wartość obliczana jest automatycznie.
Gdy uznasz, że w koszyku znajdują się już wszystkie produkty, kliknij w koszyk i w przycisk „Next step”.
Jeśli adres dostawy jest inny niż adres Zamawiającego to zaznacz pole „Other Shipping Address”.
Wypełnij odpowiednie pola formularza niezbędnymi danymi i kliknij przycisk "Next step".
Po chwili na ekranie pojawi się strona z wyborem metody płatności lub otrzymasz informację, że niektóre dane wymagają uzupełnienia.
Wybierz metodę płatności i kliknij przycisk „Next step”.
Teraz widoczne będzie podsumowanie Twojego zamówienia. Jeśli wszystko się zgadza kliknij „Składam zamówienie”
Po otrzymaniu komunikatu z potwierdzeniem Zamówienia, otrzymujesz na maila informację o dokonaniu zamówienia, jego wartości, Twoich danych, sposobu płatności oraz rodzaju wybranej dostawy.